Festina Group l-a ales pe Gerard Butler ca ambasador al celebrului brand de ceasuri, noua campanie numindu-se ‘Time to Live‘ si in care, actorul a permis accesul timp de 24 de ore in viata personala.
Campania Festina – Gerard Butler imparte momente intime pe parcursul unei intregi zile: munca, sport, relaxare, toate momentele in care vedem pasiunea lui pentru viata. Profilul international, profesionalismul, versatilitatea si accesibilitatea, fac din actorul scotian imaginea perfecta pentru Festina; el imparte momente din campanie cu Denny Mendez – actrita si fosta Miss Italia.
A fost o experienta extraordinara. Inregistrarile de la Hollywood – Los Angeles, impreuna cu uimitorul personal al grupului Festina mi-a dat o mare satisfactie. Aceasta experienta, mi-a permis sa ma apropii mai mult de modul cum se face un ceas, una din pasiunile mele
a declarat Gerard Butler.
Campania ‘Festina, Time to Love‘ va fi lansata in luna martie la Baselworld, cel mai important eveniment de ceasuri si bijuterii in calendarul de afaceri. Campania a fost filmata pe parcursul a doua zile de celebrul Sinisha Nisevic.
Miguel Rodriguez – proprietarul grupului Festina a afirmat:
A fost o mare onoare sa lucram cu Gerard Butler pentru aceasta campanie. Profilul lui se potriveste perfect cu brandul nostru. A lucra cu el a fost foarte usor, iar inainte de a fi intr-adevar profesionist, este de asemenea, o persoana de mare calitate
Dupa mai bine de 25 de ani de cand sponsorizeaza Le Tour de France si alte evenimente sportive, prin intermediul acestei campanii, Festina isi dezvaluie scopul de a se apropia de iubitorii ceasurilor din intreaga lume si sa prezinte o apropiere a marketingului.
Info&Foto: image.net