In noul magazin deschis sub semnatura Marc Jacobs din Manhattan, clientii vor plati nu cu bani, ci cu postarile de pe retelele de socializare (Facebook, Twitter, Instagram). Pentru fiecare postare, clientii vor primi un numar de credite si vor putea cumpara parfumuri, genti de mana, cafea, ei avand un sector special unde pot servi diverse bauturi, isi pot face chiar manichiura; exista de asemenea si o cabina pentru foto.
Daca doresc sa cumpere ceva, ei vor trebui sa foloseasca hashtag-ul #MJDaisyChain pe retelele sociale. Castigul creditelor este mult mai consistent in cazul in care vor publica si fotografii; mai mult, cele mai interesante postari vor fi premiate cu cate o geanta de mana Marc Jacobs.
Ar fi al doilea magazin Marc Jacobs care imbratiseaza aceasta politica, primul fiind deschis la New York in timpul Saptamanei Modei.
Ti-ar mai putea plăcea
2 minute de citit
2 noiembrie 2018
Acest eveniment bianual cuprinde in desfasurarea sa Kasta Morrely Fashion Week si Gala Premiilor in Industriile Creative prima de acest fel din lume.
1 minut de citit
22 februarie 2019
Anul acesta, in data de 07 Martie 2019 incepand cu ora 19.00, vom organiza o seara de gala la Opera Nationala Bucuresti, eveniment ce se va bucura de prezenta a peste 800 de invitati.
5 minute de citit
27 iunie 2019
Mihaela Tatu a fost primul realizator TV care a reusit, in cadrul emisiunilor sale, sa atraga atentia telespectatorilor asupra problemelor reale cu care se confrunta femeia in societatea romaneasca.