ContentDays #2-a doua editie WeContent Conference

De aceea, ContentDays #2 – FUEL TO REINVENT aduce inspiratie direct pe ecranele de acasa pe 25 iunie, incepand cu 15:30.

Nu exista un moment mai bun pentru a ne reiventa decat acum. Cu atat de multa informatie la dispozitia noastra, este mai usor sa ne adaptam strategiile de continut la lumea de azi. De aceea, ContentDays #2 – FUEL TO REINVENT aduce inspiratie direct pe ecranele de acasa pe 25 iunie, incepand cu 15:30.

Cea de-a doua editie se va desfasura in compania unei noi serii de experti internationali in marketing, aflati pentru prima oara la o conferinta dedicata publicului din Romania. Noi le zicem Liga 1 de Continut, dar ei isi zic:

  • Amy Woods – Fondator @Content10x
  • Irene Michl – Content Strategist
  • Seeda Ahmad Kreuzer – Fondator @Avantgarde Content Creation & Avantgarde Social Media
  • Alenka Bester – Head of Digital Content Marketing @Zavarovalnica Triglav
  • Koen Denolf – Managing Partner @The Fat Lady

Pe parcursul dupa-amiezii in care se va desfasura conferinta vom descoperi cum putem sa ne folosim eficient de continutul deja creat prin reinventarea lui intr-un nou context, cum sa aducem mai multa notorientate prin strategii consistente, dar si prin monitorizarea stirilor din social media si cum sa regandim modul in care dezvoltam continutul pentru site-uri.

In plus, Jon Burkhart, content strategist si speaker cu multe premii la activ, ne va insoti din nou ca ghid si moderator in cadrul celei de-a doua editii ContentDays. El revine alaturi de noi dupa prima editie, care a adunat 350+ participanti pentru un livestreaming de 4 ore. Si, in linie cu tema pe care ne-am propus-o pentru cea de-a doua editie, vom reinnoi de asemenea anumite aspecte ale conferintei, astfel incat si mai multi pasionati de continut sa se poata bucura de editia #2.

Un lucru va ramane, insa, la fel: participarea la cea de-a doua editie ContentDays #2 va fi in continuare gratuita, asa ca usile noastre digitale sunt deschise tuturor celor interesati.

Cand am luat decizia de a deveni noii parinti ai WeContent Conference, eram foarte dedicati sprijinirii acestei platforme extraordinare de impartasire de cunostinte in cadrul comunitatii de marketing. Si, desi 2020 a adus provocari neprevazute, angajamentul nostru de la bun inceput nu s-a schimbat. De aceea am facut tranzitia catre un format prietenos pentru distantarea social, un eveniment satelit gratuity si deschis tuturor.

Al Kamara, CEO @Wave Division.

Inscrierile sunt deschise pe https://wecontentconference.com/. Si, pentru orice alte vesti cu privire la conferinta, ne puteti urmari si sa ne scrieti pe Facebook, Instagram and LinkedIn.

ContentDays #2 – FUEL TO REINVENT
ContentDays-#2

WAVE DIVISION este una dintre primele agentii de BTL din Romania. Cu o experienta de 20 de ani, agentia a evoluat constant si a adaugat in fiecare an noi servicii in portofoliul agentiei, pentru a tine pasul cu o piata foarte dinamica.

In prezent, agentia ofera clientilor sai platforme complexe de comunicare integrata 360, avand expertiza in-house in domeniul campaniilor integrate, online si offline, desfasurate la nivelul intregii tari. Adaugam valoare prin ceea ce facem pe tot parcursul campaniilor clientilor nostri, de la conceperea strategiei de comunicare si dezvoltarea creatiei, pana la productia si logistica materialelor si implementarea proiectelor, indiferent de locatie.

Portofoliul de clienti ai Wave Division din acest an cuprinde branduri internationale, precum: JTI, Unilever, Algida, Nespresso, PPD, Sun Plaza, Huggies, Kotex, Bella, Pannini, Rompetrol – Hei, dar si branduri de succes locale, precum Farmec, Gerovital, Turbomecanica, Regina Maria sau Artesana.

Intrucat misiunea Wave Division este de a cu un pas in fata inovatiei in marketing, agentia a achizitionat brand-ul WeContent Conference in 2020.

WeContent Conference este prima platforma europeana de content marketing, care informeaza, inspira si educa in acest domeniu, prin crearea unei comunitati europene si a unui spatiu unde experti internationali dezvaluie studii de caz relevante pentru brand-uri si organizatii care isi desfasoara activitatea in tari europene.