WHITE STREET MARKET-succes de la prima editie

Media

WHITE STREET MARKET-succes de la prima editie

7

WHITE MAN & WOMAN, cu WHITE STREET MARKET, a confirmat eficacitatea noului format a imbracamintei de strada si sport, deschis atat pentru cumparatori, cat si pentru vanzatori. Cu un calendar de peste 20 de tipuri de evenimente/manifestari, inclusiv ateliere, spectacole, expozitii si evenimente muzicale, WHITE STREET MARKET – la prima editie, a reusit sa implice Milano si Tortona Fashion District, cu peste 8.800 de vizitatori in doar trei zile ( de pe 16 pana pe 18 iunie), inclusiv cumparatori, jurnalisti, dupa cum au aratat si numerele de social media. Nou pe Instagram, WHITE STREET MARKET (@white_streetmarket) a ajuns la 3221 fani in cateva zile.

[blockquote]WHITE STREET MARKET ne-a rasplatit pe toti, curajul si implicarea noastra in dezvoltarea unei formule capabile sa inoveze sectorul nostru, facandu-l mai contemporan. La prima editie, noul format a atins deja peste 8.800 de vizitatori si va fi cu siguranta o parte a viitorului nostru, numai pentru editiile dedicate barbatilor. Dificultatile date de sectiunea barbatilor in ceea ce priveste participarea cumparatorilor la Milano in timpul men’s fashion week, fusesera deja evidentiate. Probabil asta ne-a determinat sa ne implicam, sa lucram si sa proiectam cu promptitudine ceva cu totul nou, o noua formula care implica atat B2B, cat si B2C,[/blockquote]
a declarat Massimiliano Bizzi, fondatorul WHITE.

[fullwidthimage photourl=”https://famost.ro/wp-content/uploads/2018/06/white-milano-White-Street-Market-iunie-2018.jpg”]

 

Tradeshow-ul s-a bazat pe calitatea cercetarii si internationalitatea propunerilor la Tortona 27 Superstudio Piu, cu branduri internationale precum Matthew Miller (Special Guest), Abasi Rosborough (Special Designer), Sagittaire A (Proiect Special ), AVAVAV, WRAD si IH NOM UH NIT, care, cu spectacolul sau, au captivat presa si cumparatorii. Sa nu mai vorbim de prezenta unor showroom-uri importante precum Vald Agency, Six London, Baltimora Studio si de asemenea, Tomorrow London Ltd pentru proiectul Athleisure: AHEAD – The Function Room.

O editie care s-a bazat pe calitatea produselor datorita prezentei unor retaileri internationali de top, cum ar fi Barney’s (Japonia), Beams, Bloomingdale, care a apreciat sustenabilitatea, Harvey Nichols, Isetan, Le Bon Marche, LN-CC, Takashimaya, Printemps, pentru a mentiona doar cateva.

Info&foto: image.net

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *