Flori Stoian este o aparitie incantatoare oriunde, fie ca o intalnim in platoul emisiunilor pe care le realizeaza, fie ca o regasim ca imagine a brandurilor pe care le reprezinta. Ambitie, viziune, seriozitate, perfectiune, inteligenta, realism, corectitudine … Acestea sunt doar cateva din calitatile mentionate aici si pe care le-am regasit la invitata noastra speciala si pe care ni le-am dori sa le regasim – macar pe jumatate – la cei cu care ne intersectam zilnic. De frumusetea ei nu mai amintim, pentru ca ati vazut-o deja pe coperta si va veti putea delecta in continuare cu frumoasele ipostaze surprinse in cadrul sedintei foto, realizate cu aceasta ocazie.
Plina de viata si energie, o mare iubitoare de moda si business, ea reuseste sa le imbine pe ambele, in cel mai frumos si profesional mod. Smart Life este un concept care a devenit in timp, un mod de viata pentru Flori si la care, lucreaza pentru a-l imbunatati in continuu. Avand un parcurs frumos profesional, Flori Stoian activeaza actualmente tot in televiziune, este ambasadoarea unui renumit brand si face foarte foarte multe lucruri, frumoase, utile si care, reusesc sa imbunatateasca si sa infrumuseteze viata celor din jur. Asadar, va invitam in continuare, sa urmariti un dialog interesant despre cum arata mediul de business din Romania, cum sunt oamenii care activeaza in acest sector, despre moda si influenta sa in viata de zi cu zi, despre televiziune si care este pulsul actual, alaturi de multe alte lucruri extrem de utile.
O discutie naturala si placuta, pe alocuri amuzanta, in care o veti cunoaste pe Flori Stoian – cea din spatele emisiunilor pe care le realizeaza, dar si modul cum gandeste si vede anumite aspecte ale vietii noastre cotidiene.
Buna, Flori Stoian, si bine ai venit in revista Famost! Spune-ne pentru inceput, cu ce te ocupi in prezent si ce faci in afara activitatilor ‘la vedere’ de la A7TV?
Buna! Bine v-am gasit! Sunt tare bucuroasa sa fiu pe coperta voastra! Dar ce nu fac? Dincolo de A7 TV, sunt imaginea casei de blanuri Avanti Furs si ma ocup de exPRess Consulting . Altfel, incerc sa imi fac timp cat mai mult pentru mine :).
Ai lucrat la inceputul carierei in televiziune si la Money Channel. Cat de mult te-a ajutat experienta asimilata atunci cu ceea ce faci acum sau mai bine zis – in ce privinte te-a ajutat?
Ohhh! The Money Channel este adevarata scoala de televiziune prin care am trecut. Practic, locul in care m-am format profesional si unul dintre joburile mele de suflet! In si prin Money Channel mi-am conturat brandul personal si a fost televiziunea in care am putut realiza prima emisiune de fashion – business din Romania. Am fost inconjurata de profesionisti care m-au ajutat mult si le multumesc pentru asta!
Esti fondatoarea exPRess Group. Ce te-a determinat sa faci aceasta miscare? A fost dorinta de a face ceva in plus in cariera ta, ti-ai dorit ca acesta sa fie urmatorul pas al cariereri tale?
exPRess Group a fost prima scoala romaneasca de gandire practica! Am selectat cele mai bune nume de pe piata de training si le-am reunit sub sloganul “Succesul se invata cu noi!”. Sincer? Mi-am dorit sa fac pasul catre antreprenoriat si asa s-a intamplat. Nu stiu daca a fost urmatorul pas al carierei pentru ca sunt antreprenor de patru ani si in acelasi timp colaborez cu A7 TV si alte structuri de imagine.
Ce iti doreste Flori Stoian de la exPRess Group? Unde ii vezi limita sau poate mai bine formulat: cand vei fi tu multumita, chiar daca in general, noi oamenii, ajunsi intr-un punct anume – ne dorim si mai mult?
exPRess Group a fost inlocuit de exPRess Consulting, compania de consultanta in afaceri pe segmentul de lifestyle. Practic, exPRess Consulting creste afaceri, le pune diagnosticul si vine cu solutii de imbunatatire.
Care este filosofia ta de viata pe care, banuim ca o aplici in tot ceea ce faci? Ai vreun motto pe care il respecti 100% sau anumite principii de la care nu te abati?
Succesul meu tine de actiunile mele! Sunt perfectionista; nu pot face lucrurile oricum. Toate proiectele in care ma implic trebuie sa fie la Superlativ! Sunt dificila pentru cei din jur :).
Cum a evoluat cariera ta? A fost un parcurs frumos, natural? Ai facut totul asa cum ai simtit sau te-ai adaptat in functie de situatii?
Stii, cariera mea e ceva mai complexa! Lucrez in televiziune de noua ani, dar baza mea educationala este in economie. Imi place sa cred ca sunt un manager al carierei mele. A fost un parcurs greu, dar frumos! De mica am fost hotarata si am stiut sa imi aleg nisa pe care sa activez. Se pare ca am avut antreprenoriatul in sange :). Vorbesc despre nisa pentru ca nu am ales partea comerciala din presa, am ales sa cresc intr-un mediu de succes, unde reputatia era cuvantul de baza. Si am facut bine :); astazi, ma bucur de credibilitate in mediul de business si nu numai.
Abordezi in emisiunile tale, sectorul afacerilor. Esti atrasa de acest domeniu, iti doresti sa il promovezi mai mult, vrei sa scoti in prim plan oamenii valorosi sau e o combinatie intre toate?
Comunicare in afaceri – asa scrie pe diploma mea de masterat. Business la Superlativ mi se potriveste foarte bine! Si nu o spun eu! :). Este o emisiune care se bucura de succes si care prezinta profilul celor mai importanti antreprenori din Romania si nu numai. Afacerile au nevoie de comunicare, au nevoie de intrebari si publicul are nevoie de raspunsuri. Cunosc afaceri de la debut si aplaud cand vad nivelul la care au crescut. Sunt multi oameni valorosi in mediul de business care sustin economia nationala. Deci, facem un bine comun societatii romanesti. Cred ca te-ai convins ca sunt extrem de atrasa de acest domeniu :).
Ce presupune realizarea unei emisiuni? Cat de mult te pregatesti? Ce etape parcurgi sau cum le realizezi tu?
Realizarea unei emisiuni presupune etape si multa munca. Inseamna alegerea subiectului, documentare, alegerea invitatului potrivit, filmare, premontaj, montaj, difuzare si o audienta cat mai buna! Nu e pentru toata lumea aceasta profesie, ai nevoie de multe abilitati – background, poate aspect fizic, rezistenta la stres, dictie si flexibilitate in functie de personalitatile oamenilor pe care ii intalnesti.
Multi realizatori de emisiuni, afirma ca tiparul acestora este dat de ceea ce cer oamenii. Este adevarat, este fals? Care este opinia ta vizavi de acest subiect?
Probabil de referi la emisiunile tabloid, in care calitatea continutului e aproape de zero si personajele invitate se doresc a fi vedete :)). Din perspectiva unui telespectator, iti spun ca este gresit. Publicul primeste ce ii dai. Din perspectiva managementului si iar ma intorc la afaceri, pot intelege viziunea – audienta mare cu personaje ieftine si investitii mici. Din fericire, eu lucrez intr-un mediu in care nu mi se dicteaza subiectele pe care le abordez in emisiune, iar la A7 TV facem televiziune cum rar se mai face – calitatea editoriala e factorul cheie.
Pe langa business, Flori Stoian esti atrasa poate si mai mult – de moda. Pasiunea legata de moda vine din copilarie, a venit odata cu varsta, ti-a fost insuflata?
MODA FACE PARTE DIN ADN-UL MEU! Am ajuns la aceasta concluzie in repetate randuri. Eu sunt atrasa de industria de fashion, de banii investiti in moda internationala, de evolutia unor case si mai putin de ce poarta asa-numitii influenceri. Moda a fost baza carierei mele. Am crescut cu ea :). Tatal meu m-a directionat catre o cariera in modelling si de aici drumul a continuat si se pare ca nu se va opri prea curand!
Cum se impaca business-ul cu moda?
Sunt intr-un pateneriat perfect! 🙂 Si in viata mea profesionala si in afacerile din fashion si ma uit chiar si la antreprenori – se imbraca bine!
Care sunt din punctul tau de vedere calitatile pe care trebuie sa le aiba o femeie in Romania pentru a reusi in cariera? Ce ai observat ca au in comun femeile de succes invitate in cadrul emisiunilor tale?
……..
Continuarea interviului in revista Famost editia august 2019 GRATUITA aici!