Fragranze n.21: aproape 1.600 de cumpărători la spectacol, +28% față de acum un an având o prezență străină cu +47%. Pentru cele 189 de branduri de parfumerie artistică foarte selectate, parfumuri de casă, frumusețe și well-being, Fragranze n.21 reprezintă o ediție care depășește așteptările. Participare mare și la programul de evenimente și discuții speciale, sub tema acestei ediții: Reinvented Perception.
Pentru a descoperi noutățile celor 189 de mărci protagoniste ale acestei ediții cu o creștere de +18% față de ediția precedentă, dintre care 75% sunt străine – în trei zile au ajuns la Stazione Leopolda aproape 1.600 de cumpărători și operatori de sector, proveniți din 50 de țări. La nivel mondial, cifrele au fost în creștere cu +28% față de cele din ultima ediție din septembrie 2022. Cumpărătorii internaționali au ajuns la 440 de prezențe, o creștere de 47%. Prezența din Italia a fost, de asemenea, foarte bună, în jur de 1160 de cumpărători italieni, cu o creștere de peste 22%.
Una dintre cele mai bune ediții de Pitti Fragranze vreodată. Acesta este rezumatul multor comentarii și feedback-uri pe care le-am adunat de la operatori în ultimele zile. Cumpărătorii au apreciat foarte mult munca de selecție a mărcilor și numeroasele noi caracteristici propuse – au fost în total 86 de nume noi, inclusiv mărci de debut și reveniri importante la spectacol, inclusiv cele 25 de nume pentru primăvara, secțiunea emergentă. Expozanții, la rândul lor, au găsit un public foarte înalt de cumpărători, operatori de retail și de asemenea presă, foarte selectă, nu numai în ceea ce privește piața italiană – care are întotdeauna ponderea ei specifică – ci și pentru numeroasele prezențe internaționale, cu noi cumpărători de pe piețele care se confruntă în prezent cu o mare expansiune pentru parfumeria artistică. Ne-au spus că au lucrat într-o atmosferă energică – datorită dorinței de a se întâlni la Florența, de a cunoaște noi mărci și noutățile celor de referință, de a percepe tendințele momentului – și în același timp una de mare relaxare: funcționale pentru descoperirea mărcii lor, pentru a face schimb și a afla mai multe cu clienții lor, vechi și noi. Și participarea importantelor companii de retail de modă a crescut și la această ediție, din ce în ce mai atente la lumea parfumurilor artistice, a frumuseții high-end și a îngrijirii pielii, pentru propunerea de stil de viață a magazinelor lor.
– Raffaello Napoleone, CEO al Pitti Immagine
Ca o concluzie pentru Fragranze n.21 – numărul cumpărătorilor de pe principalele piețe ale show-ului este în creștere, cu performanțe de două și chiar trei cifre. Franța se confirmă în fruntea clasamentului celor 15 piețe Pitti Fragranze, urmată de Spania, Germania, Elveția, Marea Britanie, Ucraina, Polonia, Rusia, Lituania, Japonia, China-Hong Kong, China continentală, Statele Unite, Moldova, Olanda.
La această ediție au participat peste 300 – tot cu o creștere puternică – de jurnaliști, influenceri și operatori media și aproape 25000 de conturi accesate de pe rețelele de socializare ale spectacolului.
Info & foto : fragranze.pittimmagine.com