MIDO 2022 – frumusete expusa: arta, muzica, divertisment si viitor in ceremonia de deschidere a noii editii a evenimentului international dedicat ochelarilor.
Din schimburi se nasc energii noi, idei noi pentru a face fata provocarilor viitoare. Deci bun venit la MIDO 2022, o noua experienta de emotii!
Giovanni Vitaloni, Milano, 30 aprilie 2022

Suntem gata sa uimim si sa va uimim datorita acestui obiect de cult care face parte din viata de zi cu zi a fiecaruia: ochelarii. Prin el, vorbim despre obiceiuri, traditie, inovatie, cultura, stil, design, dar si atentie tehnologica,
a continuat presedintele MIDO.
MIDO 2022 este editia cu numarul 50 si pentru acest important retur, organizatorii au dorit sa primeasca peste 660 de expozanti din 45 de tari, cumparatori, optici, designeri, jurnalisti, cu un eveniment de deschidere extraordinar, care a fost doar o degustare a numeroaselor inovatii si emotii ale acestui eveniment.



Evenimentul a fost deschis de premiera mondiala a „Infinite Visions”, o piesa scrisa de maestrul Ennio Morricone pentru aniversarea a 50 de ani de la MIDO. Un alt moment de emotie, cu o trimiteri in trecut a fost sarbatorirea protagonistilor MIDO: fostii presedinti si cele mai longevive 10 companii ale MIDO, predecesori a lui Vitaloni: Ennio De Martin, Paolo Cannicci, Vittorio Tabacchi si Cirillo Marcolin, prezenti in sala si care au ridicat premiile de la actualul presedinte. Au fost sarbatorite de asemenea si firmele lider din 1970 pana acum: FEDON 1919, LOZZA, MARCOLIN, MAZZUCCHELLI 1849, NEOSTYLE, ITALIAN OPTICS, POLYOFTALMICA NEW, SAFILO SORDELLI FRANCO, SEE.

Cu aceasta performanta, MIDO 2022 se lanseaza cu programul sau bogat si reinnoit, in care se confirma intalnirile traditionale si platforma digitala B2B, precum si spatiile dedicate afacerilor.
Toate actualizarile sunt disponibile online pe site-ul evenimentului www.mido.com si pe canalele sociale oficiale: Instagram (@mido_exhibition), Facebook (@MIDOExhibition), Twitter (@MIDOExhibition) si Linkedin.
Info : mido.com/ Foto : Getty Images