Avand Valentine’s Day la jumatatea lunii februarie, Musotica a lansat cea mai recenta colectie de lenjerie, retailerul online de moda si lenjerie introducand elemente noi, cu accent pe culoare si stil. Fondata de designerul de moda si designer de moda – Sarah Wallner, colectia este inspirata de tendintele actuale si de propriile schite realizate de Sarah.
Colectia ofera clientilor alternative sexy si distractive vizavi de lenjeria traditionala de Valentine’s Day. Noile adaosuri includ salopete, combinezoane, camasi maxi, design strappy. S-a pus accent pe nuante de trandafir, fructe de padure, auriu si roz, precum si elemente in culorile traditionale specifice Valentine’ s Day: rosu si negru.
Intrebat despre aceasta colectie, Sarah a spus:
Pentru 2019, am experimentat mai mult cu culoarea, directionandu-ne departe de paletele de culori traditionale oferind in acelasi timp optiuni si varietate pentru toti clientii nostri. Suntem foarte mandri de oferta dedicata plus size, care se dovedeste adesea ca se regaseste putin in magazinele de profil.
Brandul Musotica s-a dovedit a fi popular si cu ajutorul influencer-ilor cunoscuti, prezenti pe canalele mass-media sociale, in special la Instagram.
Sarah a adaugat
Vrem ca Ziua Indragostitilor sa fie o ocazie distractiva si sexy pentru toti. Aceasta colectie va va face sa aratati si sa va simtiti minunat.
Colectia cuprinde, de asemenea, foarte mult halate si accesorii, incurajand purtatorii sa experimenteze mai mult stilul si culoarea.
Info: pr.com/ Foto: musotica.com