De vorba cu Laura si Batoko

Brand, Media

De vorba cu Laura si Batoko

11

O poveste care a inceput in anul 2013 cu o pagina de Facebook numita Addicted to Fashion si care in mai putin de 6 luni, a ajuns sa aiba un numar impresionant de fani. Pe masura ce a crescut si a intrat tot mai puternic pe piata online din Romania, in inimile si dresingurile tot mai multor fashioniste, si-a dorit sa continue cu un nume si mai puternic, insa la fel de sonor si longeviv, devenind astfel … Batoko.
Dupa 4 ani, Batoko se poate mandri cu o clientela fidela si un public numeros de peste 480.000 de oameni, care ii apreciaza pagina si site-ul si asta pentru ca piesele semnate Batoko se adreseaza femeii pasionate de frumos, femeii moderne, femeii de toate varstele, cu stil si personalitate, care apreciaza calitatea si unicitatea lucrurilor ce au abilitatea de a-i sublinia individualitatea si originalitatea.
Asadar, stam de vorba cu Batoko, care ne va purta intr-o frumoasa incursiune a stilului, ne va vorbi despre moda, despre tot ceea ce inseamna Batoko, dar si despre multe alte lucruri interesante.


Cum ai defini in cateva cuvinte termenul “moda”?
In cei mai simpli termeni; eu vad moda ca pe ceva ce te defineste din punct de vedere al infatisarii si al stilului de imbracaminte, dar si o imbinare de atitudine si stil. Conteaza mult sa porti ceva ce arata bine pe tine, sa fie in concordanta cu personalitatea ta. Moda se mai poate traduce si prin cuvintele “tinuta” sau “stil”. Cand cineva spune despre tine ca ai stil sau ca ai o tinuta interesanta si frumoasa, isi doreste sa sublinieze ca esti o tipa in pas cu moda, ca stii sa imbini articolele vestimentare, astfel incat sa te faci remarcata de cei din jur. Moda nu e dificila sau simpla, ea ne este prezentata in diverse forme, iar noi suntem norocoase pentru ca putem alege dintr-o varietate de optiuni. De vreme ce pe buzele noastre si ale celorlalti reiese cuvantul “frumos”, moda este la picioarele noastre.

Crezi ca factorii economici si sociali au influentat moda de-a lungul timpului?
Indiferent de ceea ce porti, daca se incadreaza stilului tau personal, nu mai conteaza daca e scump sau ieftin, articol de brand, comun sau second hand. Se cunoaste faptul ca in prezent avem o arie mult mai dezvoltata la capitolul vestimentatie si achizitionare de haine. Daca acum cativa ani, erau doar cateva magazine de unde obisnuiam sa ne cumparam majoritatea hainelor, acum orasele abunda de mall-uri si branduri care prin 2000 nici nu existau. Comoditatea femeilor si stilul de viata le permite astazi sa isi efectueze cumparaturile si in mediul online, care este din ce in ce mai dorit, fata de o deplasare in oras. Iar cateodata, dorinta de a avea o geanta scumpa sau o pereche de pantofi luxosi, nu se iroseste nici macar in lipsa unei posibilitati financiare. Ea ramane prezenta si de multe ori se indeplineste, intr-un fel sau altul.

In opinia ta, cum se imbraca femeile din Romania la ora actuala? Crezi ca in ultimul timp, au devenit mai preocupate de imaginea lor, mai atente la detalii?
Femeile din Romania au fost intotdeauna preocupate de felul in care arata, mai mult decat alte femei din Europa. Suntem frumoase, ingrijite, atente la detalii si, bineinteles, preocupate de stil. Cei mai multi bani ii cheltuim pe mancare si haine, deci, cu siguranta, ne dorim cu inversunare sa aratam minunat in vestmintele pe care le alegem. Admir multe femei din Romania pentru stilul lor si pentru ca au curajul de a afisa o imagine total deosebita si impresionanta. Pe langa infatisarea pe care ne-o confera imbracamintea, la ora actuala, mai mult decat oricand, consider ca suntem foarte interesate de aspectul fizicului nostru, a make-up-ului si a felului in care ne ingrijim parul. Si acestea conteaza foarte mult pentru completarea unui aspect desavarsit. Si da, noua, romancelor, nu ne lipseste asta!

In definitiv, ce inseamna a avea stil? Este o combinatie de haine perfecte si atitudine sau presupune ceva mai mai mult?
Stilul este o combinatie intre atitudine, felul in care mergi si ce exprimi tu ca femeie, si hainele pe care le porti, bineinteles. Stilul este, prin definitie, o exprimare in exterior a ceea ce suntem. Unul din citatele mele preferate este cel al lui John Galliano: Stilul inseamna sa porti o rochie de seara la McDonalds si tocuri la un meci de fotbal. Este personalitate, incredere si seductie.

Ready to wear, identitate si atitudine, sunt doar cateva din elementele cu care se pot descrie piesele semnate Batoko. Spune-mi te rog, cum a luat nastere acest brand?
Batoko este un vis devenit realitate, ceva ce ne doream sa se intample, pentru ca brandul sa fie complet si intregit. Povestea noastra a inceput in anul 2013, cu o pagina de FB pe care am denumit-o Addicted to Fashion, si care, in mai putin de 6 luni, a ajuns sa aiba 50.000 de likeuri. Si mai surprinzator este faptul ca am urcat si am crescut foarte mult intr-un timp destul de mic. Dupa 4 ani, deja avem un numar de 480.000 de oameni care ne apreciaza pagina si incep sa ne urmeasca si site-ul. Oameni care se identifica cu postarile noastre, care cumpara produsele noastre si care au ales acest brand, devenit acum Batoko. Ne mandrim si suntem recunoscatori tuturor celor care ne poarta produsele. De aceea, am si creat pe pagina de FB un album intreg cu pozele clientelor noastre, imbracate in produsele achizionate de la noi. Ne propunem astfel, sa crestem si sa va oferim cele mai bune produse pentru gusturile fiecareia.

De ce Batoko? Are o anume semnificatie, o poveste?
Pe masura ce am crescut cu Addicted to Fashion, ne-am dorit sa continuam cu un brand mai puternic si longeviv. Avand deja un public feminin numeros in spate, o clientela fidela si o multime de femei multumite de ceea ce facem noi, ne-am propus sa le oferim o experienta mai placuta si, desigur, mai usoara a shoppingului online.
Asa ca ne-am gandit in felul urmator : vrem sa avem un nume SIMPLU, SONOR, PUTERNIC si usor de retinut. Asa s-a nascut BATOKO.

Carui segment de piata i se adreseaza Batoko?
Ne adresam in mod special femeilor cu un venit mediu, care locuiesc atat in localitati mici, cat si in orasele mari. Este stiut faptul ca majoritatea doamnelor si domnisoarelor din zona rurala prefera sa-si achizitioneze hainele si accesoriile online, in special pentru ca aceste localitati nu ofera o paleta larga de optiuni, asadar este mult mai simplu sa cumpere produsul dorit din cateva clickuri. Pe urma, preturile produselor noastre sunt accesibile tuturor, mai mult decat atat, chiar avem cliente care sunt usor surprinse sa gaseasca rochite superbe de calitate foarte buna la preturi atat de mici! Nu putem decat sa ne bucuram pentru asta!

Care crezi ca sunt elementele cu care se diferentieaza Batoko fata de celalalte brand-uri?

………………………

Continurea interviului o gasiti GRATUITA Aici, in revista Famost-editia august 2017!


Material realizat de fashion editor – Laura Veronica Sima

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *