Mercedes-Benz Fashion Week Madrid a inregistrat in jur de 41000 de vizitatori

Media

Mercedes-Benz Fashion Week Madrid a inregistrat in jur de 41000 de vizitatori

13

Mercedes-Benz Fashion Week Madrid – eveniment organizat de IFEMA in perioada 6-11 iulie 2018 a inregistrat in jur de 41000 de vizitatori; ajunsa la a 68-a editie, MBFW a adunat 47 de designeri si branduri si ca in editia precedenta din ianuarie, a avut loc cu doua luni inaintea calendarului international, tocmai pentru a atrage atentia si mai mult presei si publicului international.

In cadrul acestei editii din iulie, evenimentul a inregistrat 40870 vizitatori, 36217 vizitand sala 14.1 a IFEMA-Feria de Madrid, iar 4653 dintre participanti, fiind prezenti la prezentari de moda si spectacole si la alte locatii din oras. Desfasurandu-se in aceasta perioada, Mercedes-Benz Fashion Week Madrid s-a bucurat de o expunere si mai mare – unul din principalele sale scopuri, atragand un numar si mai mare de cumparatori si presa internationala. Au participat la spectacole 40 de invitati ai comertului international, reprezentanti ai unor magazine de moda si distribuitori de top, si reprezentanti mass media din Europa, America, Asia.

Ca o noutate, tinerele talente ale Samsung EGO au fost responsabile pentru lansarea spectacolului de moda din cadrul salii 14.1 pe data de 7 iulie, cu prezentarea Constanza+Lab – castigator al celei de-a zecea editii Samsung EGO Innovation Project, urmata de prezentarile creatiilor altor 8 tineri designeri.

In aceasta editie, Mercedes-Benz Fashion Week Madrid a facut un pas inainte in angajamentul sau de a sustine moda, prezentand in colaborare cu Ecoembes – sponsor mediu inconjurator – prima parada cu caracteristicile economiei circulare, a designerului Juanjo Oliva. Oliva a prezentat OLIVA COLLECTION show. III by Ecoembes, colectie realizata din tesaturi fabricate din materiale reciclate, in special sticle de plastic.

Cu ajutorul sponsorului L’Oreal Paris, Jorge Vazquez a fost desemnat cel mai bun designer, Afrodita Dorado – cel mai bun model si Agatha Ruiz de la Prada – cel mai bun LOOK, ceremonie prezentata de Sara Carbonero. Cea de-a 68-a editie a Mercedes-Benz Fashion Week Madrid s-a bucurat de sprijinul a 20 de branduri. Mercedes-Benz, L’Oreal Paris si Inditex au fost principalii sponsori; Samsung, Iberia, Font Vella, Ciroc, Royal Bliss, sponsori; Facebook si Instagram, Dyson, Only You Hotels, Kaiku Caffe Latte si ESNE, colaboratori si Ecoembes partener de mediu al evenimentului. In plus, merita amintiti Bestway, ESDEN, IED Madrid, Lord Wilmore, Anaconda, Xyon Revolution – care a furnizat pantofii pentru echipa de participanti la spectacolul de moda – si Blover, care a creat un design exclusiv din piele pentru personalul si insotitorii MBFWMadrid. Fashion TV a fost din nou canalul oficial de televiziune international al acestei editii.

Info&foto: image.net

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *