Noul concept Zara in premiera la Plaza Romania

Noul concept Zara, in primul magazin sub aceeasi semnatura din Romania, se redeschide si aduce, in premiera, noua imagine globala a brandului.

Noul concept Zara, in primul magazin sub aceeasi semnatura din Romania, se redeschide si aduce, in premiera, noua imagine globala a brandului. In data de 8 octombrie 2021 la Bucuresti, brandul international de moda, ZARA, prezinta, in premiera pe piata autohtona, odata cu redeschiderea magazinului sau din Plaza Romania, noul concept Zara, un concept global, care propune clientilor o experienta completa si surprinzatoare de shopping, precum si un design care imbina influentele art deco cu sustenabilitatea si elementele eco friendly.

Magazinul a trecut printr-un amplu proces de modernizare, fiind redeschis. Noul concept Zara, inaugurat in Romania, odata cu aceasta redeschidere, vine cu o abordare mult mai rafinata a experientei de shopping si cu focus pe produse.

Mobilierul completeaza designul, avand forme organice si culori neutre. Iluminatul joaca un rol major in amenajarea spatiului si evidentiaza conceptul inovator. De asemenea, elementele de decor interior, din lemn si piatra, subliniaza aceasta identitate reinnoita. Intrarea principala a magazinului este generoasa, cu vitrine decorate in armonie cu interiorul, oferind clientilor posibilitatea identificarii cu usurinta a celor mai noi colectii.

La momentul actual, noul concept ZARA, regasit in magazinul din Plaza Romania, este disponibil doar in alte locatii flagship ale brandului, din strainatate.

Suntem foarte incantati ca partenerii nostri din grupul Inditex au ales Plaza Romania pentru a implementa noul concept emblematic global al brandului, actualizand astfel designul primului magazin Zara deschis in Romania. Consideram ca acest fapt reprezinta pentru Anchor Grup inca o confirmare a rolului sau de pionier al industriei, o directie importanta a strategiei noastre de business. Prin acest amplu proces de renovare, clientii magazinului Zara din Plaza Romania se vor bucura de o experienta completa de shopping, de un design ultra modern si, desigur, vor descoperi, in premiera, cele mai noi colectii ale brandului,

declara Affan Yildirim, Director general, membru in Consiliul de administratie al Anchor Grup si membru al Consiliului de administratie Shopping MallDova.

Noul concept Zara, inaugurat in Romania, odata cu aceasta redeschidere, vine cu o abordare mult mai rafinata a experientei de shopping si cu focus pe produse.
Noul concept Zara, cu o abordare mult mai rafinata a experientei de shopping.

Sustenabilitatea este si ea parte integranta din strategia grupului Inditex, iar noul concept, proaspat lansat in Plaza Romania, reflecta foarte bine aceasta directie. Brandul comercializeaza articole Join Life din materiale biodegradabile, precum Modal, Tencel, Lyocel, bumbac bio, casmir, in, iuta, utilizand procese de fabricare cu un impact cat mai mic asupra mediului inconjurator. De asemenea, brandul recicleaza selectiv deseurile si ofera clientilor optiunea de a dona articole in containerul Take Back instalat in toate magazinele sale.

Magazinul din Plaza Romania a fost primul deschis de celebrul brand pe plan local, in anul 2004, si are o suprafata de 2081 mp.

Despre Plaza Romania

Plaza Romania, centrul comercial lansat de Anchor Grup in 2004, reprezinta o parte integranta a comunitatii. In plus, Plaza Romania a trecut printr-un amplu proces de renovare si modernizare cu scopul de a revitaliza look-ul si functionalitatea mall-ului, in linie cu tendintele actuale, cu nevoile comunitatii, mentinand, in acelasi timp, standarde ridicate in produsele si serviciile oferite clientilor. Ca urmare a renovarilor, compania a realizat prima conversie a unei zone de retail intr-un spatiu de birouri, lansand Plaza Romania Offices.