Blog splendida

HomeBlog splendidaXBody-EMS, TRX, Kettlebell, Antrenamentele HIIT
XBody-EMS, TRX, Kettlebell, Antrenamentele HIIT

XBody-EMS, TRX, Kettlebell, Antrenamentele HIIT

In primul rand, este un studio de EMS (XBody EMS este un sistem de stimulare a muschilor prin impulsuri electrice) si o sala pentru antrenamente personale, plus o persoana calificata ca tehnician nutritionist care va poate ajuta sau consilia, pentru un stil de viata sanatos si echilibrat, sau pentru un anumit obiectiv.
XBody-EMS sau Electrical Muscle Stimulation reprezinta cea mai sigura si eficienta modalitate de a-ti contracta musculatura.
Este cel mai eficient tratament anticelulitic, cea mai eficienta modalitate de a scapa de grasimea nedorita, de durerile de spate, o optiune sigura in cazul in care doresti sa cresti masa musculara si cel mai eficient mod de a-ti echilibra sistemul muscular. Toate acestea in 20 de minute de 2 ori pe saptamana, fara nicio greutate si fara nicio presiune pe articulatii, alaturi de un antrenor personal care te corecteaza si iti creeaza antrenamentul dupa nevoile fizice.
XBody stimuleaza musculatura cu un curent de joasa tensiune la aceeasi intensitate si frecventa pe care o utilizeaza creierul nostru in momentul in care noi ii trimitem comanda de a contracta musculatura, de aceea se poate folosi pe o perioada nedeterminata de timp, fara efecte adverse, avand contraindicatii doar cateva boli foarte grave.

XBody-EMS-Electrical-Muscle-Stimulation

TRX – ul este un instrument cu ajutorul caruia se efectueaza majoritatea exercitiilor in suspensie. TRX este recomandat in antrenamentele de recuperare pentru cei care au probleme cu incheieturile sau cu spatele.
In cadrul antrenamentelor de TRX, controlul va apartine in totalitate. Puteti efectua sute de exercitii in conditii de siguranta pentru cresterea puterii, flexibilitatii, echilibrului si a mobilitatii fara a avea riscuri de accidentari si la intensitatea aleasa de catre dumneavoastra.
Acest tip de antrenament este potrivit pentru oricine, deoarece se poate controla nivelul de rezistenta si de dificultate. Este un atrenament perfect atat pentru reabilitare cat si pentru un program de fitness intensiv. Spre deosebire de antrenamentele standard care permit solicitarea unei singure grupe musculare, ceea ce poate duce si la riscul aparitiei de accidentari sau dezechilibre musculare, TRX Suspension Training permite utilizarea unei plaje mai largi de miscari si de grupe musculare simultan.
TRX-ul se poate utiliza oriunde, fiind adaptabil cu un maner special si il putem utiliza la : sala, in parc, si chiar acasa.

Beneficiile antrenament TRX:
•Antreneaza toti muschii corpului,
•Dezvolta forta musculara;
•Este si un bun antrenament cardio;
•Creste flexibilitatea, echilibrul si mobilitatea;
•Reduce riscul de accidentari;
•Este un antrenament care dezvolta forta in regim de rezistenta.

TRX-este-un-instrument-pentru-exercitii-in-suspensie

Kettlebell este un alt tip de antrenament “balistic” si, tocmai de aceea, functioneaza perfect asupra muschilor si asupra compozitiei corpului. Poate schimba postura, deschizand spatele si pieptul, fiind folosit pentru tratamentele de reabilitare a coloanei vertebrale. Consolideaza coloana si aduce imbunatatiri fortei generale.
Este unul dintre cele mai moderne programe de antrenament functional. Este inclus in disciplina Crossfit si in numeroase tipuri de antrenamente moderne. Asadar, este un ‘must‘ in fitness-ul contemporan.

Beneficii Kettlebell

Implicand folosirea multor grupe musculare si solicitand atat partea superioara, cat si cea inferioara a corpului, antrenamentul Kettlebell e foarte eficient in arderea grasimilor si in tonifierea umerilor, bratelor, posteriorului si taliei.
Dincolo de aspectele vizibile, exercitiile specifice Kettlebell contribuie la cresterea mobilitatii, fortei si rezistentei, intaresc articulatiile, scad riscul de accidentare si imbunatatesc performantele sportive. Si, poate, cel mai important, aceste exercitii imbunatatesc si functionarea sistemului cardiovascular!

kettlebell

Probabil esti familiarizat cu antrenamentele pe intervale de intensitate mare (HIIThigh intensity interval training). Cand vine vorba de cardio, antrenamentele HIIT reprezinta metoda cea mai eficienta de ardere a grasimilor din mai multe motive, dintre care cel mai important este cel ca economisesti timp datorita intervalelor de exercitii scurte, dar foarte intense. Pe langa asta, corpul continua sa arda grasimi si dupa antrenament, datorita unui proces mai intens de ardere a caloriilor (consum excesiv de oxigen post-antrenament). Cu alte cuvinte, vei slabi mai mult in timpul de repaos de dupa antrenament, decat in timpul acestuia.
Pentru cei care nu sunt familiarizati cu antrenamentele HIIT, acestea prespun intervale sau circuite de exercitii de intensitate mare (de ex alergarea pana la atingerea a 90% din nivelul maxim posibil al pulsului inimii), intercalate de pauze scurte de odihna. Este vorba de un principiu diferit fata de antrenamentele cardio obisnuite, unde efortul este dozat constant la o intensitate medie (alergat pe banda, bicicleta, etc), pe o perioada mai lunga de timp. Antrenamentele HIIT au fost concepute initial pentru cei care practica atletismul de performanta, dar a fost adoptat si de lumea fitness-ului pentru eficacitatea lor in arderea grasimilor, demonstrata in nenumarate randuri de cercetari stiintifice. Majoritatea acestor studii au concluzionat ca antrenamentele HIIT ard mai multe grasimi decat exercitiile cardio moderate.

Conform unui studiu din anul 2011, prezentat la Adunarea Anuala a American College of Sports Medicine, dupa numai doua saptamani de antrenament HIIT iti poti imbunatati capacitatea aeroba, asa cum ai face-o in 6-8 saptamani de antrenament de anduranta.

HIIT-inseamna-high-intensity-interval-training

Nutritionistul este expertul care rezolva diferitele probleme cu privire la o nutritie sanatoasa. Acesta lucreaza in general in servicii de sanatate publica, unde colaboreaza cu medici specialisti pentru asigurarea unei nutritii echilibrate si curative in conformitate cu ultimele descoperiri medicale in acest domeniu.
Munca este extrem de apropiata de cea a dieteticianului, iar cele doua roluri se pot suprapune foarte usor. Diferenta fundamentala dintre nutritionist si dietetician este aceea ca nutritionistul se ocupa in special de oameni si grupuri de oameni sanatosi pentru a preveni bolile, in timp ce dieteticianul isi focalizeaza munca pe activitati curative pentru indivizii care sufera deja de probleme legate la dieta, sau care pot fi ajutati prin recomandarea unei anumite diete.

 

Oncescu Razvan – unic antrenor EMS Level 1,2,3 acreditat in zona Galati – Braila, personal trainer, tehnician nutritionist.

Foto: Famost

Leave a comment


Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Famost, Romania

office@famost.ro

Famost.Ro © Toate drepturile rezervate, in conformitate cu Legea nr. 84/1998, rep. 2010, privind marcile si indicatiile geografice, si Legea 129/1992, rep. 2002, privind protectia desenelor si modelelor industriale (OSIM)
»