Concepto – Anda si Ane

Brand

Concepto – Anda si Ane

Personalitati si viziuni diferite, pasiune pentru moda, principii bine ancorate ...
170

Concepto. Un nume care exprima doua concepte si viziuni diferite, reunite sub un singur brand. Anda si Ane. Cei doi actori principali din spatele acestui original brand, care ne dau sperante ca moda romaneasca este pe o panta ascendenta. Tocmai de aceea, le-am invitat in aceasta editie a revistei noastre pe Anda si Ane la un dialog, pentru a ne povesti despre Concepto, cum a luat nastere, care sunt principiile definitorii care le contureaza drumul, alaturi de alte informatii interesante si utile.

Personalitati si viziuni diferite, pasiune pentru moda, principii bine ancorate si o filosofie creativa care se reflecta in piese vestimentare adresate femeii puternice si practice de astazi. Atentie la cele mai mici detalii, orientare catre client, un NU hotarat compromisurilor, surse inspirationale la orice pas, aer occidental in creatii, diversitate.
Un dialog fresh, dinamic si deschis, in care veti face cunostinta cu brandul Concepto, ce este el si ce isi doreste sa exprime in moda romaneasca!


Bine ati venit in paginile revistei Famost! Pentru inceput, spuneti-ne cine este sufletul Concepto? Cum a luat nastere acest brand, care este povestea lui?
Anda: In primul rand, va multumim pentru invitatie si apreciem foarte tare interesul acordat brandului nostru. Povestea brandului este una destul de interesanta. Nici nu am realizat la inceput inspre ce duce totul. O “invinuim” pe mama noastra pentru tot, pentru ca ea a fost cea care iubea sa ne imbrace diferit fata de restul fetelor si cred ca lucrul acesta a fost baza/microbul care a dus inspre fondarea acestui brand.
Ane: Totul a inceput cu o masina de cusut Singer mostenita de la bunica noastra si cu microbul de a fi diferite, mostenit de la mama noastra. Am inceput sa ne facem haine pentru noi, tocmai din considerentul mai sus mentionat. Pe urma, au inceput si prietenele noastre sa isi doreasca haine ca si cele purtate de noi. Incet, incet, am pus bazele acestui brand care ne caracterizeaza din toate punctele de vedere.
Tendinta de ceva timp in spatiul romanesc este de a face ce iti place si de a-ti urma pasiunea! S-a mers de la inceput cu aceasta filosofie si in cazul Concepto?
Anda: Da, pot spune ca da. Am avut de mici inspirata aceasta idee de a face ce iti place si cred ca ne-a ajutat mult atunci cand ne-am aruncat in necunoscut.
Ane: Am avut in famile acea vorba “Daca faci ce iti place, atunci nu va trebui sa muncesti nici o zi in viata ta!” Am luat de buna aceasta vorba si uite unde am ajuns.
Care este etimologia numelui Concepto? Exprima ceva anume sau doar s-a vrut a fi un nume cu o anumita rezonanta?
Anda: Alegerea numelui a fost o adevarata provocare pentru noi, pentru ca vroiam sa exprime si sa fie profund legat de noi. Am avut multe nopti nedormite in acea perioada, eram doar cu gandul la nume pentru brand. CONCEPTO defineste practic cele 2 concepte si viziuni, total diferite, sub un singur brand. Cine ne cunoaste spune ca nu suntem surori pentru ca suntem atat de diferite, si ca aspect si ca personalitate. Cred ca tocmai din acest motiv functionam asa de bine, pentru ca reusim sa ne completam reciproc si cred ca asta se vede si in colectiile noastre
Ane: Si acum tin minte seara in care ne-am pus jos la o masa si am discutat despre ce nume ar trebui sa alegem. Cand am stabilit ca numele este CONCEPTO am sarit in sus de fericire, amandoua am stiut ca asta e numele. Am si deschis o sampanie ca sa sarbatorim!
Cum se vede moda din Romania din punctul de vedere al Concepto? Se simte o evolutie in bine sau exista doar aceasta tendinta de a face haine pentru ca asa e “cool” in aceasta perioada?
Anda: Eu sunt cea sceptica in evolutia noastra, tocmai din acest motiv cred ca este mai mult tendinta “cool” de a face haine decat o evolutie in bine. Am vazut o inbunatatire in ultimii 5 ani, dar din pacate inca se vorbeste despre calitate la un pret mic si nu calitate la un pret corect.
Ane: Eu zic ca evolutia exista si ca suntem pe drumul cel bun. Mai are mult de invatat piata din Romania, dar e in crestere.

Avand in vedere numeroasele branduri de haine aparute in ultimii ani, cum credeti ca se face diferenta? Care ar fi secretele, principiile pentru a te detasa de concurenta? Cum se detaseaza Concepto?
Anda: Secretele sunt foarte simple si de bun simt: munca constanta, seriozitate, respect si calitate. Este foarte important sa ii facem pe clientii nostri sa se simta confortabil in relatia cu noi si sa simta/vada calitatea designului si a produselor. Incercam sa ne diferentiem de concurenta prin a fi noi insine si prin a ramane sincere identitatii noastre.
Ane: Ne detasam oferind calitate, incredere in produsele noastre. Avem clienti care revin la noi cu fiecare colectie nou lansata si asta ne da incredere ca facem ceea ce trebuie. Suntem fericite cand vedem un client care pleaca de la noi multumit si suntem si mai fericite cand vedem ca acelasi client revine.
Exista pana in momentul de fata ceva ce ati vrut sa creati si nu ati facut?
Anda: Daaa, avem multe avioane pe care nu am reusit inca sa le punem in practica. Eu una am o geaca de piele pe care as dori sa o facem in viitorul apropiat. Combina mai multe tehnici printre care se numara si efectul de 3D si mai mult nu o sa zic!
Ane: Cu fiecare colectie apare cate ceva. De fiecare data spunem ca terminam colectia si punem in aplicare ideile mai neconventionale, dar niciodata nu apucam.
Cum functioneaza inspiratia in cadrul brandului Concepto?
Ane: Aceasta intrebare a fost special gandita pentru mine. Pentru mine inspiratia vine la fiecare pas, tot ceea ce ma inconjoara ma inspira. Fiecare colectie terminata ma inspira si ma duce cu gandul la urmatoarea.
Anda: Da, clar aceasta intrebare o defineste pe Ane! Pe mine ma inspira fiecare femeie din viata mea si puterea de care dau ele dovada.
Cum arata procesul de creatie de la A la Z?

….

Interviul complet Concepto il gasiti in revista FAMOST-editia noiembrie 2018 GRATUITA AICI!

Comments are off this post!